marți, 3 martie 2009

Primavara incepe cu tine



Holograf - Primavara incepe cu tine
Asculta mai multe audio Muzica »

A venit si luna martie,dupa o iarna lunga si nesuferita.Psihologic simt ca a venit primavara,dar astept sa se incalzeasca afara,sa merg la plimbari lungi,sa vad copaci infloriti, sa fiu vesela.
Astept sa vina primavara si-n sufletul meu,sa rasara soarele si pe strada mea,sa pot sa fiu eu insami alaturi de cineva, sa ma pot prosti fara sa fiu considerata nebuna sau copila.Dar pana atunci mi-am gasit ocupatie.Ma voi implica in inregistrarea unui cd de cantece religioase alaturi de copiii mei de suflet,voi citi mai mult(am 3 carti incepute hahahaha),ma mai asteapta si revistele “100 de Personalitati”,am ce face...
Primavara aduce mult optimism si pofta de viata,aduce caldura, aduce iubirea si te scoate din monotonie....
Voi incerca sa-mi pastrez optimismul, ba chiar sa imi implinesc si mai mult viata in nuante de roz, de verde si in mirosul florilor de primavara:al freziilor(florile mele preferate), zambilelor,narciselor,liliacului….

“Dup-atata frig si ceata,iar se-arata soarele,
De-acum nu ne mai ingheata nasul si picioarele....”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu