joi, 26 februarie 2009

Nimeni nu stie parola spre tine....

Nimeni nu stie parola spre tine,o stiu doar eu.....
Asa incepe un cantec drag inimii mele,bine-nteles de la Directia 5.Imi place foarte mult aceasta exprimare si mi-am dat seama ca nu stiu acea parola,dar vreau s-o sparg... :))
Din experienta mea de viata imi dau seama ca am reusit sa ma apropiu de oricine,sa fiu alaturi de tot felul de persoane,sa le ascult si ma intreb cate dintre ele m-au ascultat si pe mine,sau daca au avut timp pentru mine...
Dar nu despre asta vreau sa scriu.Sunt capricorn....deci sunt incapatanata.Incerc de ceva timp sa ma apropiu de cineva,dar nu reusesc nicicum.De ce?Nu stiu...Asa simt eu ca trebuie.Vreau sa aflu parola spre acea persoana pentru ca as putea fi de folos sau poate ca eu am nevoie de ea.In cazul meu,nu stiu parola cu care as putea accesa inima sa,dar voi continua s-o aflu.Voi incerca toate variantele posibile, doar ca sunt constienta ca la un moment dat voi obosi si-mi va pieri entuziasmul.Caut un hacker sa ma ajute.
Poate n-o sa intelegi absolut nimic despre ceea ce am scris,dar nu conteaza....
Pentru multi totul este o gluma.Arunci niste cuvinte pentru a crea mister si a induce omul in eroare.Il faci sa creada ca iti pasa de el si apoi ii spui ca era doar o gluma....
Lucruri fara sens,varza in capul meu.Ce conteaza?
Vreau sa vina primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu