marți, 10 martie 2009

M-am razgandit...



Adela Popescu-Nu te mai vreau
Asculta mai multe audio Muzica »


M-am lasat dusa de val,apoi m-am trezit la realitate si am analizat situatia si am ajuns la concluzia ca nu-mi face bine sa ma gandesc la tine.
Asa ca renunt....da,renunt.Chiar daca nu ma cunosti,nu stii de mine si de ceea ce am visat,nu vei simti nici o pierdere,n-o sa-mi simti lipsa,n-o sa ma cauti si nici n-o sa-ti doresti sa vorbesti cu mine.
Poate daca ai fi vrut sa ma cunosti un pic mai bine....dar ramai incapatanat in lumea ta unde nimeni nu poate patrude si-ti irosesti lacrimile si visele pentru a trai in trecut fara sa deschizi ochii in prezent,sa vezi ca sunt persoane care vor sa-ti fie alaturi.
Ma pierzi.....
Te pierd.....
Nu mai conteaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu