luni, 30 martie 2009

La multi ani, Adi!!!


Draga Adi,

Odata cu aniversarea zilei tale de nastere,putem sarbatori si aproximativ 10 ani de prietenie....cam pe atunci ne-am mutat in aceeasi banca,nu?

La multi ani cu sanatate si cu tot ce ti-am urat la telefon,sa fii sanatos,fericit si iubit!!!

Esti cel mai bun prieten al meu si nu mi-as putea imagina viata fara tine.

Te voi sustine mereu,te voi asculta mereu (chiar daca uneori sunt insuportabila si miserupista).

Sa-mi fie rusine ca nu te-am mai vazut de la ziua mea!!!

Pupici si azi avem dubla sarbatoare...sper sa nu fie tripla,cu problemele de la serviciul meu.

Sunt foarte vesela si din cauza ta nu m-am odihnit bine,dar o sa-mi pastrez energie ca sa chefuim diseara.

La multi ani,lalalalalal!!!!!

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru urari si ganduri faine.

    Si vai, ce de demult e poza aia, si vai ce bine e facuta, si vai ce vremuri tinere erau alea...

    E soare, e ziua mea, plec de la calculator :-))

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: intrebare de 1000 de puncte :-))
    ce are Adi in buzunarul de la haina??

    PS2: deja is 10 ani? sigur? din ce clasa, din a IX-a sau a X-a? ca ma lasa memoria sub povara anilor :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrebarea de 1000 de puncte este simpla pentru mine...am memorie buna.
    Aveai harta New York-ului in buzunar.
    PS. Sigur sunt 10 ani.Ti-am facut demonstratie.

    RăspundețiȘtergere