sâmbătă, 28 martie 2009

Trei ani cu Radio Maria



Vad ca am inspiratie la ora asta si as dori sa impartasesc cu voi unul dintre evenimentele la care am participat saptamana aceasta.


Radio Maria Romania a implinit 3 ani.


Nu stiu exact cum au fost inceputurile deoarece in acea perioada eram in Grecia (pfoai....iar Grecia,nu ma mai suport!!! hahahah).Stiu doar ca nu am privit cu ochi buni faptul ca voluntari la radio erau copilasii mei si ca intr-un fel exista doar radio.Tot timpul auzeam numai de radio....Radio in sus,Radio in jos,sunt la radio,merg la radio,etc.....Sentimentul asta al proprietatii,bata-l vina.Cu toate astea,fiica-mea Mia(care e de fapt 3 in 1 si fiica si surioara si fina) mi-a transmis cu ajutorul microfonului o liturghie a tinerilor de la catedrala si am fost foarte emotioanata si fericita sa-mi aud copilasii.Pe vremea aceea nu era inca transmisie pe net sau eu nu aveam acces,nu mai stiu.Acestea au fost primele impresii.Cam urat din partea mea...stiu...recunosc.


Intre timp am inceput sa cunosc ceea ce inseamna Radio Maria de la prieteni,de la voluntari....


Anul trecut am fost invitata la aniversarea a doi ani cu Radio Maria.Cu strangere de inimia pe vremea aceea,am mers si eu,am incercat sa-mi gasesc locul in multimea de invitati si voluntari.Alex,fratiorul meu mi-a facut turul noului sediu,mi-a aratat aparatura si mi s-a parut foarte complicat...Am vazut oameni entuziasmati si bucurosi ca fac parte din acest proiect,ca pot ajuta,ca sunt acolo...Mi s-a aprins si mie beculetul...dar s-a stins repede.Ascultam radio Maria foarte rar din cauza ca nu reusesc sa-l prind cu combina...mi-e bruiat semnalul....Totusi,am inceput sa ascult emisiunile prietenilor mei,sa mai dau un telefon(la insistentele lor),sa mai fac o dedicatie.De ziua mea m-au sunat ingerasii mei ca sa aud urarile ce mi le faceau in direct la radio.A fost o surpriza placuta,pe care nu o voi uita niciodata.


Ei bine....acum s-a mai calmat situatia.Am inteles ce inseamna acest post de radio,m-am impacat cu mine,am trecut peste criza mea spirituala,nu mai am resentimente fata de nimeni si nu mai sunt geloasa pe faptul ca altcineva mi-a luat locul in oratoriu.Mi-am deschis ochii si urechile si ascult cu placere de fiecare data cand am ocazia.


Dar,sa vorbim de Radio Maria la 3 ani.


Chiar daca ma simteam rau din cauza racelii,am hotarat sa merg,sa fiu alaturi de prietenii mei care sunt angajati sau voluntari la radio.M-am simtit excelent....Timpul a zburat atat de repede...Am vazut ca este important tot ceea ce se intampla acolo.Este totusi o raza de lumina,o mangaiere intr-o viata in care totul depinde de timp,de bani,de aparente.Traim zile in care nu mai avem timp de nimic,stirile sunt legate numai de criza econimica,de rau si lucruri negative,in care se pune accent pe aparente,pe lucrurile superficiale.La Radio Maria nu imi pierd timpul ascultand reclame,stirile sunt altfel,muzica e pentru suflet,emisiunile te ajuta sa vezi cu alti ochi realitatea....


La multi ani,Radio Maria!!!


Incercati si voi: http://www.radiomaria.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu