joi, 19 martie 2009

Undeva...departe...

RUGĂCIUNE
Aş dori să iubesc, Doamne,
Am nevoie de dragoste.
Iată, în seara aceasta, Doamne, toată dragostea mea nefolosită.
Ascultă, fiule,
Opreşte-te şi fă în linişte un pelerinaj lung până în adâncul inimii tale.....
Pe ea o cauţi....
Linişteşte-te, e pe calea ta,
Pe drum din veşnicie, pe calea iubirii Mele.
Trebuie să aştepţi trecerea ei.
Ea se apropie,
Tu te apropii,
Vă recunoaşteţi....
Pentru că am făcut trupul ei pentru tine,
Pe al tău pentru ea,
Am făcut inima ta pentru ea, pe a ei pentru tine....
Păstrează-te pentru ea, fiule,
Aşa cum ea se păstrează pentru tine.
Eu am să vă păstrez unul pentru altul
Şi, pentru că eşti înfometat de iubire, i-am pus în calea ta pe toţi fraţii, ca să-i iubeşti.
Crede-mă, dragostea e lungă ucenicie
Şi nu sunt mai multe feluri de iubire;
A iubi este întotdeauna renunţare la sine pentru a merge către alţii....
Doamne, ajută-mă să uit de mine pentru oameni, fraţii mei,
Pentru ca dăruindu-mă, să învăţ a iubi.
Michel Quoist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu