luni, 16 martie 2009

Mi-e dor sa ma uit la desene animate

Da....m-am plictisit de rutina vietii plictisitoare de adult si vreau sa fiu copil macar o zi....Ce faceti de 1 iunie??? ;))
Imi amintesc cu cata pasiune ma uitam la toate desenele animate de pe italieni.Aveam programul dupa serialele mele preferate.Ma trezeam dimineata la 7:30 si ma uitam la desene pana la 11:30.La amiaza aveam pe un alt post de la 14 la 15:30 si seara pe un alt post de la 17 la 19.Deci....eram super ocupata.Si cand imi amintesc ca pe vremea aceea ma luptam cu sora-mea pentru telecomanda si cat ma rugam de ea sa ma lase seara sa ma uit la Sailor Moon pe Rete4.Doamne,ce disperata mai eram!!!!!Cu toata astea,aveam timp si de joaca afara si timpul nu zbura ca si acuma...atata de repede.
Serialul meu de suflet este si va ramane Candy Candy.Cred ca l-am vazut de vreo 7 ori si avea cam 100 de episoade.Acum cativa ani cand am descoperit si eu dc++,m-am apucat sa-mi copiez seria si spre surprinderea mea,mai existau si alti disperati ca si mine.N-am reusit sa gasesc toate episoadele,dar am cam 70%.
Era fain.....nu aveam griji.Sufeream de la un episod la altul si invatam cantecele pe de rost,asa cum le auzeam eu,asa cum le intelegeam.Aveam un casetofon si imi inregistram genericul de la desene.Mai am si acuma caseta aia.
Asa m-am trezit eu ca inteleg limba italiana,ca pot vorbi si am un vocabular destul de vast.
Caut si alti disperati ca si mine....poate infiintam o seara a desenelor animate si ne facem copii pentru cateva ore.Cine mai doreste,cine mai pofteste????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu