miercuri, 15 aprilie 2009

Obsesie sau incapatanare?



Directia 5-Stai...nu ma ocoli
Asculta mai multe audio Muzica »


Ieri faceam haz de necaz cu niste prieteni referitor la sentimentul de obsesie care in termeni psihologici mi s-a explicat ca reprezinta doar dorinta. Nici eu nu stiu daca a devenit o obsesie sau e incapatanarea cu care obisnuiesc eu sa actionez atunci cand nu-mi ies lucrurile.

As vrea ca aceasta incapatanare sa mi-o localizez in alt aspect al vietii mele, sa-mi gasesc un alt loc de munca de exemplu, sa incep o noua facultate, sa-mi schimb aspectul fizic...Dar pe mine ma loveste doar pe plan sentimental.....cel putin in ultimul timp.

Totodata radeam cu un prieten care-mi spunea ca-s o scumpa. Putem face comparatie intre "scumpa de mine" si un magazin scump in care nu intra nimeni din cauza ca lucrurile nu sunt accesibile. Poate intra cateva persoane pe zi care se uita si pleaca.Le-ar place marfa din magazin dar din start acea marfa nu este destinata oamenilor de rand. Pfoai...asta inseamna ca doar VIP-urile vor avea acces la acea marfa???Dar eu nu vreau persoane cu fitze in jurul meu.

Si daca tot am facut comparatie cu un magazin scump,inseamna ca pot sa-mi deschid cu prietenii mei un super mall,deoarece,cum cei ce se aseamana se aduna,prietenii mei nici ei nu-s prea norocosi.

Si sa revin la obsesie.Deci,chiar asa de greu e sa deschizi ochii si sa cunosti o persoana in viata ta???

Stiu ca am un rol,o simt.....dar daca nu ma lasa sa-mi fac rolul?????Aceasta piesa de teatru este destinata esecului din cauza ca nu-mi pot face rolul asa cum trebuie.

Mi-am facut o noua adresa de messenger,tocmai pentru a nu mai fi tentata sa fortez lucrurile.Puteam foarte bine sa sterg din lista persoana cu pricina,dar nu vreau sa ajung la lucruri extreme.Stiu ca raul trebuie taiat de la radacina,dar daca acest "rau" nu e "rau"?

Mi-e dor de tine.... chiar si de un neinsemnat "ciao, nu am timp acum !"

Pana o sa-mi treaca sau te vei hotari sa vorbesti voi ramane la fel de vesela si optimista ca si pana acum si nu voi inceta sa fac haz de necaz...

Fiind in concediu medical,am avut din nou prea mult timp sa ma gandesc,sa visez,sa meditez...sa-mi aduc aminte de trecut...

Sa aveti o saptamana sfanta si va doresc ca acea luminita a sperantei si a bucuriei sa se aprinda in sufletelul vostru.

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu