marți, 29 decembrie 2009

Vise si iluzii

Ma gandeam zilele astea ce am realizat in ultimii ani cu faptul ca am visat? Visele nu ajuta la nimic, numai sa rasucesti cutitul in ranile sufletului. Dintr-un lucru feeric, visul ajunge ceva nociv care te face numai sa suferi din cauza ca nu se poate realiza. Nu toate visele se realizeaza,iar eu nu mi-am realizat visele. Suna patetic, dar am realizat lucruri mult mai frumoase si mai mari decat propriile vise. Totusi,ceva ma roade. Visul iubirii.... Ei bine, stiu toata teoria. Vine cand te astepti mai putin, vine la momentul potrivit bla bla bla.....Cand am asteptat iubirea,n-a venit, cand am cautat iubirea, n-am intalnit-o, cand nu am asteptat iubirea, n-a venit, cand am visat la iubire, nu s-a realizat, cand am vazut iubire in gesturile cuiva, n-a fost vorba de iubire.... Visezi si ajungi sa te indragostesti de o iluzie, ceea ce e foarte rau. E o iubire egoista....Sau doar o simpla dorinta.
Visele sunt si vor ramane doar vise. Niciodata realitatea se va intampla ca in visele noastre.
Sunt o persoana visatoare de cand ma stiu. Vreau sa schimb asta, vreau ca incepand cu anul 2010 sa schimb visele cu obiective si sa las imaginatia sa se odihneasca mult si bine.
M-am saturat de vise...pana peste cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu