duminică, 31 ianuarie 2010

A trecut deja luna ianuarie

A trecut deja o luna din anul 2010....Wow,cum zboara timpul si totusi,simt ca am trait la maxim aceste zile, mi se pare ca am facut multe lucruri in acest inceput de an. Primele 2 saptamani le-am petrecut cu familia la munte. Au fost niste zile de relaxare, in care m-am deconectat total de viata mea obisnuita, de probleme, de ganduri, de vise.... Cand am plecat ma gandeam cum voi rezista atata timp departe de prietenii si activitatile mele... Dar, a fost bine. Am avut parte de cateva zile de iarna cu zapada, dar si niste zile insorite ca de primavara, in care soarele mi-a zambit si eu m-am simtit in elementul meu. Imi place primavara atunci cand soarele ne incalzeste usor, copacii infloresc, pasarile ciripesc.... Totusi, spre deosebire de alti ani mi-am dat seama ca iarna aceasta am suportat mai bine frigul. De obicei il uram, acum insa am avut o atitudine mai pozitiva...M-am plimbat chiar si pe minus 9 grade afara...
Intoarsa acasa, am reluat legatura cu o persoana din trecutul meu...Nu stiu de ce am vrut sa ma acord o sansa. Poate doar in semn de impacare. A fost o greseala si ma intreb care a fost scopul acestei reintalniri. ok...peste 10 ani voi afla raspunsul. :)
Noaptea la ora 12 prietenul meu cel mai bun m-a sunat, ca in fiecare an sa fie primul care ma felicita de ziua mea. Vroiam ceva diferit in acest an de ziua mea, si am avut. Am fost la cor. hahahha In nici un an nu mi-a cantat un cor "La multi ani" si am fost foarte bucuroasa. Ziua urmatoare am iesit cu cei mai buni prieteni ai mei la traditionala pizza, intr-un ambient foarte placut. Si pentru ca sunt mereu nehotarata si debusolata, am primit o busola, numai ca nu stiu s-o folosesc. Oare ma poate ajuta sa iau deciziile cele mai bune in viata? haha
Busola a fost doar ceva de umplutura. Daca mi-ati fi vazut fata atunci cand am vazut-o, ati fi ras de v-ati fi prapadit. Nu intelegeam de ce tocmai o busola??? Dar cadourile au fost intr-adevar pe gustul meu. Chestii mai spirituale ca sa spun asa, astea imi plac mie. O carte cu mesaje din Biblie pentru fiecare zi a anului, un ingeras....si nu puteau lipsi florile mele preferate, freziile. Iar Adi ma cunoaste si stie cat de mult imi plac... A venit si momentul in care chelnerita a strans masa, iar Ioana nu era hotarata cand sa mearga la baie. Si nu mi-am dat seama pe moment de ce il intreaba pe Adi cand sa mearga la baie... hahahahha..... Nu am banuit nimic, dar am fost surprinsa cu un tort surpriza. Nu am mai avut parte niciodata de o asemenea surpriza. Am fost foarte fericita si ma bucur si sunt norocoasa sa-i am alaturi pe cei mai buni prieteni ai mei...
Au continuat niste zile interesante, niste momente pe care nu mi-as fi dorit sa le traiesc eu. E ciudat ca ceea ce cauti si crezi ca e bine pentru tine se dovedeste a fi un mare rau. Nu noi decidem ce e bine si ce e rau pentru noi...
Ca si incheiere a acestei luni pline de surprize, mi-am reinstalat windows-ul si sper sa-mi fac curand loc in calculator, deoarece e plin....Ma intreb cat am putut fi de dezordonata sa ajung in aceasta situatie. Repetitiile la cor continua, somajul meu continua si cireasa de pe tort este ca sunt racita. dar sunt optimista. Am racit prima data in aceasta iarna, ceea ce e un lucru neobisnuit la mine, care eram bolnava la fiecare 2 saptamani.
S-a incheiat prima luna a acestui an si totusi simt ca n-am realizat nimic. Si totul e din cauza nenorocitului somaj...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu