luni, 28 decembrie 2009

Ganduri pentru 2010

Anul 2009 a fost un an foarte bun din punct de vedere spiritual. Am avut parte de bucurii multe, de veselie, de multi prieteni aproape, de plimbari multe, etc....Totul a fost foarte bine. Sunt multumita.
Totusi, un gand de tristete imi umbreste bucuria. Sunt in continuare somera si daca in vara parea un lucru bun, ca o vacanta bine meritata pentru mine, acum deja ma scoate din sarite aceasta stare. Multi cei care lucreaza din greu, ma invidiaza pentru ca am timp sa fac ce vreau, dar ce vreau sa fac? Ajung sa ma simt ca nu am nici un scop, ma simt complet debusolata, nu pot sa-mi planific nimic deoarece nu lucrez si nu ma pot baza pe un venit decent deocamdata. Nu ma plang ca nu-mi ajung banii. Imi ajung...cati am,atatia cheltui...Nu-mi place starea asta, simt ca am facut o facultate aiurea, deja am uitat tot ce am invatat teoretic acolo, practic nu stiu nimic, timpul trece si eu am ramas tot fara un tel....Nu stiu ce vreau din punct de vedere profesional, nu stiu ce mi-ar place sa incep daca as vrea sa ma reprofilez...nu stiu nimic....
Sper sa imi gasesc un job cat de curand, sa intru in monotonia serviciu-casa, pentru ca numai casa- casa- casa.....e mult mai monoton.
Sunt intr-o stare destul de negativa acum,dar sper sa gasesc suficiente motive ca sa fiu vesela si sa incep anul nou cu optimism si voie buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu