miercuri, 9 decembrie 2009

Respect

Am cautat in DEX explicatia completa a cuvantului RESPECT, si anume:

RESPÉCT s.n. Atitudine sau sentiment de stimă, de considerație sau de prețuire deosebită față de cineva sau de ceva; deferență, venerație.



Asta seara sunt putin cam dezamagita sau dezgustata....nu stiu sa aleg cuvantul care-mi defineste starea. Nu pot sa-i inteleg pe cei care incalca toate limitele si ajung sa nu-i mai respecte pe ceilalti, chiar sa-si bata joc.

Da...poate e doar o dovada acuta de imaturitate. Asta ar fi explicatia. Se intampla sa fii distrat sau obosit, dar totusi,atunci cand depasesti cu nesimtire limitele....
Si ce dovada de calm si control de sine poate avea persoana care sa nu ridice tonul si sa nu se ia si sa plece intr-o astfel de situatie. O persoana care nu are nici o obligatie fata de noi, care isi dedica timpul si sufletul ca sa facem un lucru frumos... Si totusi aceasta persoana are incredere in noi in continuare...

Imi pare rau pentru aceasta seara aiurea in care am stricat cu totii un timp daruit cu drag, in care am intins nervii la maxim, in care nu i-am respectat pe cei de langa noi,in care daruirea nu a fost apreciata...

SORRY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu