miercuri, 7 ianuarie 2009

Si mai poti spera....

Ati observat ca in ultima vreme e din ce in ce mai daunator sa te uiti la stiri sau sa le asculti la radio?Mie,cel putin mi se intampla rar sa ma practic “sportul” asta deoarece tot ce se intampla in lume ma afecteaza.Imi aduc aminte de stirea cu acceleratorul de protoni, cand toata lumea astepta sfarsitul lumii si gaura neagra. De cateva luni aud numai de criza economica si m-am saturat pana peste cap. Zilele astea ma intristeaza foarte mult razboiul din Fasia Gaza.De ce trebuie sa existe in ziua de azi razboi?De ce atata violenta si atatea suflete nevinovate care mor? De ce copiii isi pierd inocenta copilariei traind cosmarul razboiului, altii fiind invatati sa foloseasca armele si sa ucida? Ma gandeam la familiile afectate de razboi.Iarna aceasta am fost liberi si ne-am sarbatorit Craciunul cu mult fast si poate intr-un stil commercial,in timp ce altii n-au avut nici macar liniste,ce sa mai spun de mancare,atmosfera de sarbatoare si cadouri. Ma gandesc cu groaza la tot si nu inteleg de ce….
Acum s-a inchis robinetul si la gaz. Doamne,ce se intampla in lumea aceasta?????

2 comentarii:

  1. am vrut sa iti scriu cateva randuri de duh pe principiul -nici macar de 2 zile nu ai deschis blogu' si deja l-ai si sters-, dar mi-am schimbat gandurile.

    cat despre ce-ai scris mai sus... cum zice buna-mea "vine sfarsitul lumii!!!"

    sunt chestii care au existat de cand e lumea. atat doar ca acum auzim de ele peste tot, poate ne-am mai si maturizat si suntem un pic mai constienti de ceea ce se intampla in jur, ne gandim mai serios (sau nu) la viitor etc.

    dar oricum, nu stiu ce s-o alege de lumea asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,cred ca ne-am maturizat...naspa sa fii adult....
    Totusi,imi aduc aminte ca si revolutia m-a afectat la momentul respectiv si eram doar un copil.

    RăspundețiȘtergere