sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Mistery

Recent am intalnit o persoana,mai bine spus reintalnit.E cineva de care stiam,numele rasuna de multe ori in conversatiile cu prietenii mei,l-am mai intalnit,dar niciodata n-am simtit ce am simtit acum in momentul in care l-am privit.Sa fi fost doar in imaginatia mea,o sensibilitate din cauza sarbatorilor?Nu stiu....Cu toate astea,intamplator i-am citit si blogul si am ramas putin socata,in sensul bun,deoarece ceea ce exprima el acolo de atatea luni,sunt trairile mele.Foarte ciudat....misterios...De multe ori credem ca problemele noastre sunt cele mai mari,ca noi suntem cei mai nefericiti si singuri,intram intr-o usoara stare de depresie...mai sunt si altii,care gandesc ca si mine,care cauta ce caut eu,care au aceleasi principii de viata....Daca am fi constienti de adevarul ca in fiecare seara cineva pe care poate nici nu-l banuim se gandeste cu dragoste la noi,n-am mai fi tristi si nu ne-am mai simti singuri.Imi doresc ca in acest an,sa-mi fac prieteni noi.Am multe de impartasit dar sunt si o buna ascultatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu