duminică, 5 iulie 2009

Luna plina

Ma influenteaza luna plina/noua. Nu pot dormi, ma simt trista si fara chef.
Asa sunt si in acest moment....imi va trece.

Totodata am observat ca am ramas si voi ramane o posesiva cu prietenii mei. Am crezut ca nu sunt asa, am crezut ca ma pot detasa si pot respecta spatiul fiecaruia,dar mai am tendinte de posesivitate.Trecusem peste asta intr-o perioada.
Sunt geloasa cand observ ca persoanele la care tin ma neglijeaza mai mult de 2-3 saptamani, atunci cand imi fac planuri si sperante ca in ziua X nu vreau sa te impart cu nimeni, si intervine ceva...
Inca nu stiu cat sunt de posesiva cand vine vorba despre o relatie serioasa.Poate e doar o faza prin care trec acum...

2 comentarii:

  1. poate de asta se zice sa nu iti faci planuri. sa traiesti momentul. esti posesiva? asta poate, adica sigur pentru ca ti-e draga lumea care te inconjoara si ii vrei mereu aproape.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,ai dreptate.Sunt posesiva cu prietenii mei,dar nu in sensul sa le cer explicatii si sa fac crize,ci doar vreau sa fiu si eu in acelasi peisaj cu ei de fiecare data cand se poate.Cred ca intervine si obisnuinta.Sunt obisnuita sa fiu in preajma catorva persoane importante pentru mine.
    Planuri prea multe nu imi fac,dar imi place sa visez.

    RăspundețiȘtergere