duminică, 16 august 2009

INTC 2009

A trecut aproape o luna de cand am participat la Intalnirea Nationala a tinerilor catolici(INTC), desfasurata la Baia-Mare. Cu toate acestea, simt ca totul s-a intamplat cu mult mult timp in urma... Oare de ce? Nu am trait intalnirea prea intens,sau perioada de dupa a insemnat mult mai mult pentru mine?
Nu stiu cat voi fi de coerenta....Adevarul e ca nu sunt in cea mai buna dispozitie sa scriu...nu prea am inspiratie.
INTC 2009 a avut tema "Un foc care aprinde alte focuri" si sper ca focul iubirii si al credintei s-a raspandit in inimile tuturor.
Entuziasmul Eparhiei de Oradea a fost "pre-incalzit" cu 2 zile inainte de plecare, intr-o intalnire foarte reusita, la Oradea. Aceste doua zile au fost prilej de cunoastere si de pregatire a imnului si a programului artisitic.Totusi,cred ca am fost cea mai vesela si unita Eparhie...Nu sunt modesta,deoarece anul acesta chiar ne-a reusit acest lucru.
Cu ce voi ramane din aceasta experienta?
Cu siguranta cu veselia si bucuria de a fi alaturi de prietenii mei, de a-mi revedea prietenii din alte orase, de a fi animator de grup de discutii (am avut cel mai tare grup...Grupul numarul 5), de a participa activ la concertul de muzica pop religioasa al formatiei "Suflet tanar", etc...
Mi-a placut tot....
Cam scumpa sunt in cuvinte in aceasta seara.
Cred ca imaginile totusi spun mai multe. Asa ca va invit sa va delectati cu atmosfera de la INTC Baia-Mare, intalnire la care au participat peste 2000 de tineri.
Primul videoclip este imnul cu care s-a prezentat Oradea la concursul de imnuri.Se numeste "Flacara" si exprima multa bucurie.


Urmatorul videoclip este un cantec compus cu o zi inainte de INTC, la Oradea de catre grupul "Ancora lui Dumnezeu". Acestia au castigat la Oradea, cu cel mai mare punctaj concursul de grupuri si au primit ca premiu posibilitatea de a canta acest cantec in cadrul programului artistic de la Baia-Mare.
Cantecul a devenit un slagar.....



Urmatorul videoclip este o melodie care-mi place foarte mult....interpretata de prietenul nostru Andrei.
Thanking Blessed Mary,original cantata de Paddy Kelly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu