duminică, 5 iulie 2009

Critica

De mult timp am observat un lucru care nu stiu exact cum sa-l iau.Sa rad sau sa-l las sa treaca pe langa mine cu indiferenta.
De sarbatori am primit tot felul de mesaje,generalizate bine-nteles,dar nu asta e o problema.Asa face toata lumea.Dar mai nou toata lumea se semneaza la sfarsit cu perechea.Chiar daca il/o cunosc sau nu,primesc mesaj de la Mariuca & Nelutu. Ok...am inteles,cand cuplul trimite mesaj prietenilor comuni,e ok,sau cand vine din partea unei familii.Pana aici nimic nou. Numai ca si mailurile vin sub aceeasi semnatura. Si nu inteleg de ce.Ok...tot ce tine de urari si de anunturi legate de viata cuplului,dar cand primesc un mesaj personal si se semneaza X & company nu mi se pare normal. Eu inteleg ca el/ea vrea ca toata lumea sa stie ca are prieten/a,dar nu asa se face. Ce treaba am eu cu X sau Y daca nici macar nu il/o cunosc.

"Draga Anca,
Voi incerca sa-ti fac rost saptamana viitoare de cartea de care ai nevoie. Altfel cum mai esti? Am multe sa-ti povestesc.
Semnat, X&company"

Acesta a fost un exemplu.L-am inventat. Sa-mi spuna si mie cineva ce treaba are "company" in aceasta situatie.
Nu vreau sa fiu foarte critica,dar exista situatii si situatii. Nu intotdeauna vorbesti in numele cuplului. Cred ca esti capabil destul sa formulezi un mail sau un mesaj singur si nu ai nevoie sa-ti dicteze prietenul/a textul.
Poate ca asta e moda.
Oricum,mi se pare stupid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu