sâmbătă, 4 iulie 2009

Am disertat

In sfarsit am terminat scolile...cel putin sper.....
Vineri am reusit sa termin masterul foarte dezgustata de felul in care s-a terminat totul.M-am abtinut de la orice fel de comentarii inainte de disertatie.Aveam pregatita o postare in care protestam si-mi spuneam off-ul....dar...cateodata trebuie sa-ti cantaresti cuvintele deoarece ce e spus,spus ramane....degeaba vrei sa-ti retragi cuvintele.
Oricum, sunt dezgustata de sistem si de ceea ce se intampla in tara asta,in scoli...
Si,la fel ca in orice domeniu,si aici se plateste marca inregistrata.Un nume care iti apare pe o coperta...Si uite asa,am fost bagata in aceeasi oala cu toti analfabetii care nu sunt in stare sa scrie o lucrare.
Cel mai mult m-a deranjat atitudinea si felul in care s-a pus problema.Ce sa faci????Mentalitatea oamenilor mai in varsta n-o mai poti schimba.Ma conformez ca si atatia alti multi tineri care suntem obligati sa facem acest lucru...Poate ca asa vom creste si noi si Romania va fi vesnic o tara in care coruptia e la putere.
Bine ca am terminat si am scapat...
Protestez!!!

Stefan Banica - Protest . . .
Vezi mai multe video din Muzica

Un comentariu:

  1. bine ca ai terminat. iti faci sange rau si nu merita. asta e tara in care traim, din pacate

    RăspundețiȘtergere