marți, 2 iunie 2009

Stiu ca stii

Ma gandesc la tine....nu-mi vine sa cred ca e adevarat.Ai existat mereu in viata mea si nu te-am vazut.Mi-am pierdut timpul cu alte persoane care m-au facut sa deviez de pe drumul meu, m-au impins intr-o prapastie si tu ai fost cel care mi-ai aruncat o sfoara si te-ai chinuit sa ma ridici la suprafata.
Atunci cand ma simteam singura si pierduta, am deschis ochii si te-am vazut pe tine....Doi ochi verzi in care am prins incredere, o privire vesela si blanda care mi-a dat curaj sa merg pe calea mea cea adevarata.
Asemenea unui inger ai aparut in viata mea...Impreuna cu tine am invatat sa zbor....
Esti cel mai dulce si scump si iubit.....
Multumesc pentru timpul pe care-l petrecem impreuna...
Te iubesc mult, Sergiu!!!!Stii asta oricum...

2 comentarii:

  1. Zilnic iti spun, si sper sa ajungi sa ma crezi, ca nu aveam nimic inainte sa te am pe tine, iar fara tine totul ar fi pierdut.
    Ai ajuns sa ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu insumi si iubirea ta ma face un om mai bun.
    Sunt. Esti. Suntem impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=2su2evcjgJg

    o sa iti placa...stiu asta...

    RăspundețiȘtergere