duminică, 7 iunie 2009

Ioi,nu-i bine :))

Am fost in seara aceasta la shopping cu doi prieteni de suflet si...ca de obicei,m-am distrat foarte bine. Sunt racita,din nou....da...stiu,nu e o noutate la mine.Toata saptamana am avut umbrela la indemana,si tocmai azi nu am mai luat-o cu mine. Era prea cald afara si nu ma asteptam la o ploaie... Dupa ce ca am pierdut notiunea timpului in Lotus, ne indreptam spre iesire cand am vazut ca ploua. Ceea ce nu era bine pentru mine, pentru raceala mea, pentru parul meu,al lui Hori si al Paulei. Ne-am grabit spre statia de tramvai si la fiecare pas pe care il faceam m-a luminat o expresie "Vai,nu-i bine!!!!",care s-a transformat apoi in "Ioi,nu-i bine!!!!" :))
Dar,spre norocul nostru, n-a plouat chiar asa de tare si locuiesc si aproape....
Ioi,chiar nu-i bine sa te prinda ploaia atunci cand esti racit.
:))

Saptamana aceasta sunt in criza de timp. Ca de obicei,am lasat lucrurile pe ultima suta de metri. N-as fi eu daca nu as proceda in felul acesta.Pana cel tarziu miercuri ar trebui sa-mi termin lucrarea de dizertatie, care trebuie s-o predau copertata la secretariat pana vineri. Pana acum am doar cateva pagini... Ioi,nu-i bine !!! :))
Sambata mai am de predat un proiect si trebuie sa-mi sustin un referat,pe care nu l-am facut inca. Ioi, nu-i bine !!! :))

Cand apar termenele limita la facultate/scoala, intotdeauna imi doresc sa ma incep sa citesc un roman, sau sa-mi fac ordine in dulapuri, sa fac curatenie, sa cant la chitara,etc.... M-am abtinut de la toate astea si mi-am gasit o alta preocupare culturala. Am fost la teatru. Anul trecut am fost de doua ori sa vad "Maitreyi". Daca se reia din toamna,voi merge din nou pentru ca "Maitreyi" este cartea mea de suflet....Cred ca am citit-o de vreo 4 ori. Spectacolul "Toate drumurile duc la Roma" este absolut uimitor. O parodie, o comedie care timp de 3 ore mi-a captat atentia la maxim. Cu siguranta voi mai merge sa-l vad din toamna. Ieri am fost la "Descult in parc" si marti vreau sa merg la "Menajeria de sticla". In aceste 2 saptamani puteai sa vezi toate spectacolele din acest sezon si eu am profitat de acest lucru, pe ultima suta de metri,ca de obicei.
Noroc ca maine e zi libera si saptamana din cea de-a doua lume a mea in care traiesc si anume cea a serviciului va fi mai scurta,va trece repede si va veni weekendul mult asteptat. Si daca tot e zi libera maine,in sfarsit voi ajunge la radio.
Sa aveti o saptamana frumoasa!!!Sa aveti o zi frumoasa!!!
Am selectat mai jos o melodie pe care o dedic tuturor acelora care se mai simt copii.
Pentru voi,grupul Bim Bam cu melodia "O zi frumoasa".

Un comentariu: