joi, 8 iulie 2010

Zboooor.....

Dupa o lunga perioada de tacere in care n-am vrut sa-mi impartasesc gandurile cu nimeni pe acest blog, mi-am facut curaj si chef sa scriu din nou.
Luni,5 iulie 2010 am zburat prima data si mi-a placut la nebunie.Prima data cu avionul,fara emotii,doar nerabdare sa vad si eu cum e.Din pacate a durat prea putin zborul si nici n-am avut privilegiul sa am un loc langa geam ca sa savurez si mai mult privelistea.Mi-a placut sa zbor printre nori, sa vad soarele mai de aproape, sa vad varfurile muntilor acoperite cu zapada, sa vad casele in miniatura si lacurile ascunse printre munti.Nu am avut rau de avion si pot spune ca mi-au placut si turbulentele.Ce ironie...se pare ca si drumurile din cer sunt pline de gropi ca in Romania....
De abia astept sa mai calatoresc cu avionul.
De la aeroport, am intrat in realitatea Italiei, unde lumea e cam vitezomana si am depasit 130 km/h cu taxiul,dar a fost bine....
Nu ma impresioneaza asa de mult Torino.E un oras imens, plin de blocuri, dar in weekend voi vizita centrul.
Oricum, si aceasta este o experienta de viata care ma ajuta sa cresc si sa traiesc experiente noi, ca sa ma pot detasa de trecut si sa ma leg de viitor.
Prin urmare, ma simt bine si chiar daca ma termina caldura de aici, sunt recunoscatoare pentru ca stiu ca in Oradea sunt doar 15 grade,iar eu vreau sa simt ca e vara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu