duminică, 17 mai 2009

I believe in angels






ABBA - I Have A Dream.
Asculta mai multe audio Muzica »

Cineva imi spunea candva ca anumite persoane apar in viata noastra pentru un motiv,pentru o perioada,altele pentru o viata intreaga.Chiar am primit un mail de genul acesta...People come into our lives for a season,a reason or for a lifetime daca stiti ...
Ei sunt ingerii nostri....chiar daca uneori ne fac sa suferim.Nu intelegem de ce ii avem alaturi doar pentru o perioada,dar explicatia apare mereu in timp.
Poate si noi la randul nostru suntem ingerii cuiva.Aparem in viata lor la momentul potrivit si avem misiunea de a le fi alaturi.
Ingerii sunt cei care m-au ridicat din starea in care eram, ingeri care acum sunt cei mai buni prieteni.Unii si-au incheiat deja misiunea si mai vorbim doar din cand in cand,pe cand altii ma coplesesc cu iubirea lor si nu pot sa-mi doresc altceva decat sa fiu cat mai mult alaturi de ei,in preajma lor.
Nu cred ca as vrea schimbari in viata mea acum.Mi-e tare bine eu cu mine,cu libertatea mea,cu timpul meu care deja este oricum destul de limitat.Timpul trece prea repede si as vrea sa realizez cat mai multe lucruri. Mi-e bine asa cum sunt, sunt linistita, sunt optimista si mai increzatoare.
Incerc sa supravietuiesc rutinei de la servici...Totul e aproape la fel in fiecare zi.Ma trezesc la 6:30,imi pregatesc ceaiul, micul dejun,ma pregatesc de plecare,ajung la servici,imi citesc mailurile, ma apuc de treaba,observ babuta de la etajul 2 care sta ore in sir uitandu-se pe geam,observ copilasul blond cu ochii albastri care merge la plimbarea de dimineata cu bunica lui,ii vad si pe studentii straini care locuiesc in blocul vecin si imi aduc aminte de vremurile bune cand eram si eu studenta in alta tara....etc....
Noroc ca in fiecare zi cand ies de la servici trebuie sa mai merg pe undeva,sa fac ceva...si uite asa trece saptamana.
Vine vara si deja s-au schimbat planurile de vacanta.Nu mai merg la Medjugorje din pacate,dar nimic nu e intamplator.Visez totusi la mare....Ce fain ar fi daca surioara mea din Grecia ar veni in sfarsit in vizita...
Pana la concediu mai este putin si eu sunt in cautare de un nou loc de munca.Mai trebuie sa trec peste o sesiune si sa imi sustin pretioasa lucrare de dizertatie.Ce chef am....
I have a dream, I have many angels in my life, I have the best family, I also have a Greek family, I have , I have..... I have Him and He loves me no matter what.
Viata e colorata....
Sa aveti o saptamana frumoasa!

Un comentariu:

  1. asa e!Nimic nu e intamplator!asta imi spune mereu un prieten...in viata poti alege calea,drumul pe care sa mergi,dar niciodata nu sti pe cine vei intalni pe drumul tau...sunt ingeri care apar in viata ta pentru o vreme,iar dupa ce si-au indeplinit scopul,dupa ce au scos tot ce era mai bun in noi se retrag in umbra..dar chiar daca noi nu ii vedem ei vegheaza mereu asupra noastra si ne sunt alaturi!chiar daca unii ingeri ne mai ranesc sau ne spulbera visele nu trebuie sa le purtam ura...pentru ca si raul pe care ni-l fac sau visele pe care ni le fura ne ajuta sa crestem mai departe...nu doar din bucurii e formata viata,ci si din tristeti si dezamagiri...trebuie sa invatam sa ne indeplinim visele oricat de greu ar fi sau peste cate piedici am da!Trebuie sa visam si sa ne bucuram de viata asa cum e ea!Iar de ingerasii nostri trebuie sa avem grija,sa ne rugam pentru ei,sa le fim alaturi si sa-i iubim,indiferent de ceea ce fac!
    ZAMBESTE!VISEAZA!BUCURA-TE DE VIATA!Asta e arta vietii!:)
    Succes la lucrare!
    pupici

    RăspundețiȘtergere