luni, 20 aprilie 2009

Christos a inviat !

Christos a inviat!!!

Sarbatorile sunt intotdeauna prilej de bucurie,motiv de vizite,mese in familie,zile libere de la servici,program bun la televizor...
Am trait foarte intens mai ales ultima saptamana,timp in care m-am insanatosit,am reluat munca,am participat la slujbele specifice din Saptamana mare.Chiar daca de multe ori esti prezent fizic la biserica,gandurile,oboseala si chiar disconfortul de a sta mult timp in picioare iti distrag atentia,dar important e sa vrei sa fii acolo,trup si suflet.
Desi incerc de vreo 2-3 ani sa nu ma mai agit cu curatenia cu o zi inainte de sarbatori,pentru ca e clar....chiar daca e sarbatoare,curatenie se face tot timpul,si de mancare...doar nu mancam mai mult decat de obicei.Nu am reusit.Vreau sa va spun ca am fost intr-o continua fuga,a fost activat cronometrul si am fost epuizata.
La inviere picam de somn,noroc ca aveam cu cine sa mai comentez din cand in cand.
Am primit multe mesaje de Pasti,dar nu am trimis niciunul.N-am avut timp sa compun un mesaj si decat sa trimit unul de genul "GM",am preferat sa nu.Azi am trimis totusi cateva...dar toate personalizate.
E bine si e frumos sa-ti amintesti de persoanele dragi.Am primit si mesaje personalizate de la persoanele care tin la mine,dar am primit si acelasi mesaj de mai multe ori.E frumos sa-ti urezi sarbatori fericite,dar nu mai simt nevoia sa ma exprim in acest mod atat de impersonal.
Am cam pierdut sirul ideilor mele...Maine,back to work...bleah.
Sunt vesela,sunt senina si optimista...ma bucur ca am avut alaturi persoanele dragi.
Sper ca ati simtit si voi ceva mai mult decat masa imbelsugata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu