marți, 16 septembrie 2008

Treziti-ma cand vine primavara !!!

Nu-mi place toamna,nu-mi place cand ploua si nu se mai opreste,nu-mi place frigul,nu-mi place zapada,nu-mi place toamna,nu-mi place iarna...Odata cu venirea toamnei mohorate s-a produs marea schimbare.Analizand ultimele decizii din viata mea,nu regret nimic...absolut nimic.Chiar daca as fi putut sa fiu in alta locatie acum,sa lucrez in alt domeniu.....oricum stiu ca nimic nu e intamplator.Dupa o luna de lucru am fost promovata pe alt post,invat si altceva si din luna mai de cand am intrat in campul muncii am lucrat pe 3 pozitii diferite.Tare,nu?Si marea schimbare?Da....ma simt implinita si m-am ambitionat foarte mult....Schimbarile se vor vedea peste cateva luni.Ideea e ca ma simt bine.Nu am crezut ca pot fi asa posesiva,in sensul ca ingerasul meu a inceput gradinita,iar eu eram toata ziua cu ochii pe ceas,cu emotii in stomac numai pt ca sufletelul meu s-a desprins putin de sub fustele adultilor si acum incet incet invata sa zboare.Azi la gradi,maine ma trezesc ca merge la scoala,la liceu,la facultate......Am intrat in hibernare....Treziti-ma cand vine primavara,sau daca e ceva important,sau poate ma trezeste un Fat-Frumos ???Dar treziti-ma lin... cu o melodie de sufletel sau cu una foarte happy si daca e si soare afara,atunci voi fi toata un zambet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu