duminică, 17 august 2008

Un nou inceput

In sfarsit o noapte mai racoroasa...Nu prea am chef de scris,dar simt nevoia sa impartasesc unele idei.Am dat un nou start vietii mele in ceea ce priveste viata personala si cariera.Am simtit ca ceea ce aveam nu mi se potrivea,ca nu puteam sa cresc,sa progresez,sa ma gandesc la un viitor.Ce rost are sa lungesti o situatie numai de dragul de a avea o ocupatie?Iubirea e ceva ce nu poti descrie prea bine in cuvinte,se simte,se traieste...Sa imparti totul cu persoana pe care o iubesti,sa o protejezi,sa faci astfel incat sa-i fie bine.Iubirea nu este egoista...Stiu ca nu am iubit inca cu adevarat,am vrut,dar iubirea nu se poate forta,ea vine pur si simplu din interior.Nu spun "Te iubesc" ca sa-mi aud vocea,ci spun "Te iubesc" cand sunt in stare sa fac orice pentru persoana de langa mine,chiar si daca trebuie sa merg la capatul lumii.Vreau sa iubesc cu adevarat,vreau sa simt ca omul de langa mine ma iubeste si ca nu se foloseste de mine.Deocamdata vreau sa investesc in mine,sa citesc mult si sa ma rasfat,daca nu are cine sa ma rasfete.Pupici dulci,pufosi si lipiciosi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu