sâmbătă, 18 octombrie 2008

Cum iti masori anul care e pe cale sa se termine?

Intr-o dupa-masa am vazut si eu primele 5 minute dintr-un film de pe HBO,un muzical,in care se punea intrebarea "Cum masori un an?".Mi s-a parut foarte interesanta aceasta perspectiva.De obicei,adica intotdeauna masuram anul prin luni,saptamani,zile,ore,minute,secunde.De ce n-am masura realizarile noastre?Lucrurile bune si rele ce ni s-au intamplat?Ne-am pus vreodata intrebarea daca am facut suficiente fapte bune luna asta?Sau,am reusit sa fac pe cineva sa zambeasca astazi?Ma uitam pe calendar zilele acestea si mi-am dat seama ca deja au trecut aproape 3 luni de cand mi-am schimbat locul de munca.Nu pot sa stiu cum a trecut timpul?La fel a trecut si anul..Mai e putin pana incepe luna noiembrie,mai e putin pana la Craciun si vom incepe un nou an,un an in care speram sa avem mai multe realizari,sa avem sanatate si noroc in dragoste.Cate ore din anul care se termina ati fost fericiti?Cate luni ati iubit cu adevarat?Cate ore ati plans sau ati suferit din cauza dezamagirilor?Daca ati putea sa schimbati un singur lucru din ceea ce ati realizat anul acesta...ce ati schimba?Cat timp ati petrecut alaturi de familie?Deci.....in ce sa-mi masor timpul care trece?As vrea sa-mi masor timpul in dragoste, in zambete si vise.Vise..pentru ca imi place sa visez cu ochii deschisi.Cine ma stie,ma cunoaste.Voi in ce v-ati masura timpul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu