sâmbătă, 22 decembrie 2007

Viata e gri?

Zilele acestea am avut de facut o alegere foarte dificila.Constiinta si "miserupismul" s-au batut cap in cap,dar am reusit sa iau decizia cea buna,chiar daca egoismul din mine le-ar fi vrut pe amandoua.Nu ma judecati pentru asta....la fel ati fi facut si voi.cateodata alegem calea cea mai simpla de a trai,daca ar fi posibil sa ne inchidem intr-un glob de cristal si tot ceea ce se intampla in jurul nostru sa nu ne afecteze,noi sa fim fericiti.Dar acest glob de cristal se poate sparge intr-o clipa,iar toate visele si iluziile si starea de bine se duc si te trezesti ca viata nu mai e la fel de roz precum vroiai tu sa fie,ci este gri.Doua persoane mi-au spus in aceeasi zi ca viata este gri.De ce e asa?Dar....lucrurile materiale vin si pleaca,ceea ce este cu adevarat important in viata trebuie pretuit mai mult.Oricum,ma simt norocoasa.Am alaturi familia mea si in ciuda problemelor si preocuparilor,stiu ca totul va fi bine pe viitor....am un baiat care ma iubeste cu adevarat,am 2 prieteni pe care ma pot baza si cu care pot povesti atatea.....am alti prieteni care chiar daca sunt in alte orase,de fiecare data cand ne intalnim,totul pare neschimbat.Atunci de ce viata este gri?Nu prea sunt de acord cu asta.Cred ca viata poate fi si colorata,nu numai alb/negru/gri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu