luni, 3 decembrie 2007

M-a lovit melancolia

Mi-e dor si doare......Oricat de viteaza as fi si oricate alte activitati as avea,adevarul e ca mi-e dor de trupa mea de copii galagiosi si veseli,pusi mereu pe shotii.Azi mi-a fost rascolit putin trecutul,un trecut nu prea indepartat.E una din perioadele cele mai frumoase din viata mea,atunci cand zambetul,veselia,dragostea sincera si imbratisarile copilasilor mei ma intampinau sambata de sambata,atunci cand mergeam la Oratoriu si aveam ceva de dat celorlalti,cand ma simteam utila,cand aveam in mine entuziasm sieram in stare sa mut si muntii din loc pentru ei.Acum analizez foarte mult situatiile,nu ma mai avant in responsabilitati,entuziasmul e undeva aproape de "0".Am intalnit iubirea,mi-e bine,dar stiu ca acei ani au fost in TOP.Alex-frate-meu a fost mereu mana mea dreapta,mereu prompt,disponibil si alaturi de mine;Mia(alias capsunica),fetita mea pe care o criticam mereu si o certam cum facea o prostie;Paulici....o parte din mine,copilul meu matur inainte de vreme,ca o reflexie in oglinda in care ma revedeam in anii copilariei/adolescentei;Pasta care facea mereu cate o prostie;Marek alias Angel,Mary,Roxi,Ioana,Carmen,Cornelia,Adelina,Vuschi,Cosmin,Raul,Janeta,Carmen(Buny),Ramona,Sorana,Andreea.....offf,as mai putea continua lista.Si noii veniti:Hori,crazy fratiorul meu super talentat care mi-a luat locul intr-un fel pe partea muzicala si sunt f mandra de el;Miha Mihu o fata super talentata la scris,foarte profunda si matura inainte de vreme.Pe multi ii stiu din clasa a 3-a si acum poate sunt deja studenti la facultate sau sunt liceeni.Timpul trece,dar amintirile raman.Nu voi uita niciodata.....Aveti in continuare un loc special in inima mea.Pupici dulci,pufosi si lipiciosi pentru Gasca de la subsol,pentru OMI-licii mei de suflet. Cu drag,Aca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu