vineri, 22 februarie 2008

Comunicarea

Comunicarea este secretul oricarei relatii.Fie ea cea de amicitie,fie de iubire.Trebuie sa spui ceea ce simti chiar daca ti-e greu sau e un fel de critica la adresa celuilalt.Cu cat amani mai mult aceste lucruri pe care le tii in tine cu atat se produce departarea dintre cei doi oameni.Am trait atat comunicarea cat si lipsa ei in relatiile mele.Mi-a fost greu,dar chiar si o critica a dat rezultate,eu care nu vroiam sa fac omul sa se simta nasol.De multe ori am fost "scuturata" si eu sau criticata si mi-a prins foarte bine.In relatia de iubire,cu atat mai mult e important sa comunici....altfel nu ne putem cunoaste cu adevarat si ne trezim poate peste cativa ani alaturi de o persoana pe care nu o cunoastem defel.Distanta a facut sa comunic mult mai bine cu Luci si sunt fericita pentru acest lucru.Imi place comunicarea si am incredere.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu