duminică, 7 martie 2010

Cica, nu-mi pasa

Cica nu-mi pasa, asta primesc dupa ani de munca dedicati trup si suflet.....

Nu-mi pasa atunci de nimic....ce rost are? 

Mereu trebuie sa trag in sus pe toata lumea, mereu trebuie sa ma chinui sa fac pe cineva sa-si descarce sufletul, mereu trebuie sa ma rog de cineva ca sa iasa din casa. Adevarul e ca m-am saturat!!!!!Gata! Macar daca se spune ca nu-mi pasa, sa fie cu motiv.

Nu fac lucrurile din interes, nu frecventez un anumit loc doar ca sa am beneficii materiale. Nu sunt genul acesta de persoana. Eu caut ceva mai mult decat atat.... starea sufleteasca n-o poate cumpara nimeni.

In fine....am obosit. Am obosit sa lupt ca totul sa fie bine. Mereu ma gandesc sa fie bine,sa nu se supere nimeni....Dar la mine cine se gandeste? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu