duminică, 7 decembrie 2008

In memoriam

Azi se implinesc 12 ani de cand a plecat din aceasta lume. Mi-e dor de el,de taticul meu drag!Urmatorul citat m-a ajutat sa trec peste momentele dificile.

Sa nu plangi daca ma iubesti

Moartea nu conteaza.
Am trecut pe malul celalalt,nimic mai mult.
Am ramas tot eu, asa cum tu esti tot tu.
Unul pentru altul suntem ceea ce am fost mereu.
Vorbeste-mi, chemandu-ma pe nume, asa cum mi-ai spus mereu.
Nu-ti schimba tonul vocii: nu-mi vorbi nici solemn, nici trist.
Razi asa cum radeam impreuna....
Roaga-te, zambeste, gandeste-te la mine, roaga-te cu mine.
Viata e si acum ceea ce a fost inainte: firul nu este taiat.
De ce as iesi din gandul tau numai pentru ca nu ma mai poti vedea?
Nu sunt departe; doar pe partea cealalta a drumului....
In rest, sunt cu tine. Inima mea e plina de tine si toata tandretea e acum mai limpede si mai pura.
Sterge-ti, asadar, lacrimile si nu mai plange daca ma iubesti.

(Dupa Sfantul Augustin)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu