sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Prima zapada

Azi dimineata a nins pentru prima data in aceasta iarna.Nu mi-era dor defel,dar stiu eu ca adanc in sufletul meu m-am bucurat.Cand eram mica,imi amintesc cum stateam afara ore in sir si ma dadeam cu sania,sau pur si simplu ma jucam cu prietenii mei in fata blocului cu zapada.Dupa ce am depasit aceasta faza si am mai crescut,imi amintesc cum ma uitam pe geam minute in sir sa vad cum ninge,cum cad fulgii din cer.....fulgii mari.Altadata studiam forma fulgilor care imi cadeau pe geaca sau pe mana.Ce bine era cand eram copil...fara nici o grija,viata nu era complicata,era simpla si naiva.Acum, noi suntem cei care ne-o complicam si mai ales modelul care ni se impune de catre mass-media.As vrea sa traiesc aceasta iarna ca un copil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu