vineri, 29 decembrie 2006

Revelion

Stau si ma gandesc de ce e asa de importanta noaptea de revelion.E o noapte ca oricare alta...Se pune atata accent,unde mergi,cu ce te imbraci.Dar de fapt ce conteaza?Da,e o ocazie sa mergi al un chef,sa te distrezi,lucru pe care-l poti face si in celelalte zile ale anului.De ce sa mergi undeva sa ingheti de frig,sa stai in fum de tigara sau sa suporti prezenta unor persoane pe care nu le simpatizezi?Poti sa stai si acasa,comod,cu lucrurile tale,sa faci ce vrei.Eu consider noaptea de revelion o noapte ca oricare alta.Totusi e noaptea in care imi fac o lista si-mi pun in balanta lucrurile pozitive si negative care mi s-au intamplat si imi fac o noua lista pt ceea ce vreau sa fac in noul an.Si....nu e mai comod sa stai acasa cu persoana iubita,la caldurica???Si daca nu exista persoana iubita,atunci cu familia... Ar fi multa filosofie,dar prefer sa nu dau mai multe detalii.Oricum,eu si Scumpi vom ramane acasa si va fi foarte bine. La multi ani! Happy New Year!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu