vineri, 1 decembrie 2006

Esti ingerul meu

As vrea sa postez in acest jurnal versurile cantecului meu preferat de la Directia 5.

De acum n-am sa ma mai tem
Ca va trece o zi din viata mea fara tine
De acum eu te-am gasit
Fiecare ceas, fiecare pas
Orice clipa cu tine
De acum sunt fericit.

Refren: Esti ingerul meu
Esti tot ce mi-am dorit
Si iti promit, n-am sa te pierd
Esti ingerul meu
Si daca ma iubesti
Eu te primesc sa ma pazesti.

II: Am strabatut nopti la rand si zile in sir
Sa te aduc langa mine
De acum eu te-am gasit
Fiecare ceas, fiecare pas
Orice clipa cu tine
De acum sunt fericit.

Se intampla din cand in cand sa intalnim in viata noastra ingeri...Se intampla sa-i vedem,se intampla sa nu-i vedem.Cateodata avem ocazia sa le spunem ca sunt ingerii nostri,alta data privim doar din umbra...Si daca simti ca in sfarsit ti-ai gasit ingerul,te ia valul si vrei sa-l coplesesti cu viata ta...Din pacate uneori ne este pusa rabdarea la incercare....Si totusi,in aceasta lupta intre rabdare si ratiune,la un moment dat simti ca cedezi.Si atunci dispar toate visele,ingerul pe care l-ai avut dispare in ceata si tu nu-ti gasesti nici o explicatie pentru tot ce s-a intamplat.Ramane doar sa uiti...daca esti capabil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu