marți, 8 aprilie 2008

Imi dau demisia!

Abia am pasit in viata,ca deja sunt foarte dezamagita de viata de adult.Parca era mai bine cand nu aveam nici o grija,nici o responsabilitate.Viata este nedreapta..Unii dintre voi ati spune "Numai acum ti-ai dat seama?Pe ce lume ai trait pana acum?".Ei bine,pana acum am trait in lumea mea roz in care binele,prietenii,ajutorul celor din jur neconditionat,respectul,iubirea,dreptatea,corectitudinea existau in mare masura.Bine,existau si exceptii,dar erau chiar minore problemele.Am fost la niste concursuri in ultima vreme.Cand am scris la misto si din amintiri vagi am luat nota mai mare decat atunci cand am parcurs toata materia si simteam ca o stapanesc.Ma doare pentru ca ma simt la alt nivel decat acea nota aruncata acolo.Si totusi,mandria mea,increderea mea in mine si increderea altora in mine ar putea scade.Nu ar trebui sa-mi pese de restul lumii,dar de ce simti la un moment dat ca toata lumea reuseste in jurul tau in timp ce tie nu-ti reuseste nimic......E grea viata de adult si-mi dau demisia!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu