marți, 21 august 2007

A crede=A fi naiv ???

Abia am intrat in cursul normal al vietii,ca ma lovesc cel mai tare de tradarea celor din jurul meu.Cineva imi spunea dupa 6-7 ani de prietenie ca nu mai avem nimic in comun,deci,e prea mare efortul si de-a vb 5 minute atunci cand ne vedem.In fine,consider ca daca acum nu mai avem nimic in comun,n-am avut niciodata si nu mi-e fost niciodata aproape cu adevarat.Asta e....Altcineva,in care am avut din nou incredere s-a dovedit a fi un "mincinos".Sau am fost eu prea naiva?Totusi,nu mai poti avea incredere in nimeni in ziua de azi?De ce exista atata rautate?De ce toata lumea se gandeste numai la sine?De ce trebuie sa minti o persoana care nu ti-a cerut nimic?Dai buzna in viata cuiva si incepi sa minti....de ce?Nici o problema.....voi ierta si de data asta si cred ca mai am puterea sa spun "DA" cuiva care m-a tradat.Sunt prea naiva daca indraznesc sa cred in oameni?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu